الاتحاد السكندري يرفض عرض المريخ لضم الأدهم

2
1251

رفض نادي الاتحاد السكندري رسميياً العرض المقدم من نادي المريخ لشراء عاشور الأدهم، نجم خط وسط الفريق وأكد مختار مختار، المدير الفني للاتحاد، تمسكه باللاعب، في ظل تألقه الملفت مع الفريق واجتمع مختار مع محمود مشالي، رئيس نادي الاتحاد، مساء الاثنين، وطالبه بضرورة حل أزمة المستحقات المالية المتأخرة للجهاز الفني واللاعبين، حتى يتفرغ الجميع للتركيز في المباريات وكانت إدارة نادي الاتحاد حررت شيكات مقبولة الدفع بمستحقات اللاعبين المتأخرة لصرفها يوم 25 أكتوبر/ تشرين الأول الماضي، ولم يتم الصرف حتى الآن، كما أن الجهاز الفني للفريق لم يتقاض راتبه منذ ثلاثة شهور.

%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%af%d9%87%d9%85%d9%85

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لزوارنا من السودان متجر موبايل1 

http://www.1mobile.com/net.koorasudan.app-2451076.html

3,339 حملو التطبيق

لزوارنا من جميع انحاء العالم من متجر قوقل

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.koorasudan.app

10130 حملو التطبيق

على متجر   mobogenie

 http://www.mobogenie.com/download-net.koorasudan.app-3573651.html

1000+ حملوا التطبيق

المشاركة

2 تعليقات

  1. من أين المريخ المال في ظل غياب الوالي المتأخرات ومرتبات اللاعبين

  2. الحلب أولاد النيل ناس مفتحين وأولاد سوق، وأكيد كل المصريين كانوا بيتابعوا الحركات الكان بيعملها الإمام الحضري وعمو أيمن سعيد (بتاع بيضة الشافع وليد علاء)، والدلع الكان بيدلعهم ليهو البتاع الطوالي، عشان كدة الأهلي المصري طالب في المحترف الغاني (الماسورة العاوز يتخارج منها في الحفرة) زيادة عن المليون دولار !!!!!!!!!!
    وناس الإتحاد السكندري وبما إنو عمو أيمن سعيد من عنديهم برضو كان، عشان كدة بكون قال ليهم أرفعوا ليهم السعر وقولوا مابنبيع اللاعب ومحتاجين ليهو، والشئ المضحك في نفس اللحظة إنهم بيلمحوا بصورة ذكية لحوجتهم لمبلغ كبير……. “وكانت إدارة نادي الاتحاد حررت شيكات مقبولة الدفع بمستحقات اللاعبين المتأخرة لصرفها يوم 25 أكتوبر/ تشرين الأول الماضي، ولم يتم الصرف حتى الآن، كما أن الجهاز الفني للفريق لم يتقاض راتبه منذ ثلاثة شهور……..” !! أها ياناس المرخرخ في تاني شحدة أكتر من كدة؟
    لكمة أخيرة: الإتحاد السكندري بيغالي في سعر “عاشور الأدهم” لأنو عارف إنو ناس المرخرخ عندهم “عاشور الأطرش” …….!!

أكتب رد

أدخل تعليقك من فضلك!
أدخل إسمك هنا من فضلك