صحيفة كورة سودانية الإلكترونية

الفنان أحمد عزّ رغم نسب المحكمة لتؤام الفنانة زينة له : برضه مش ولادي

31

خرج النجم أحمد عزّ عن صمته ليعلق على قضيته مع النجمة زينة، بعد أن رفضت محكمة الأسرة المصرية استئنافه بإثباتها نسب توأمي زينة إليه.
ونشر الفنّان المصري رسالة إلى جمهوره عبر صفحته الرسمية على “فايسبوك” قائلاً: “مساء الفل ياعيلتي واهلي، كتير سألوا عليا امبارح وانا باطمنكوا انا الحمد لله كويس وزي الفل وراضي باللي ربنا كاتبهولي كله، انا كمان مش بس راضي انا سعيد “بالابتلاء” اللي انا فيه عشان واثق في ربنا وفي نصره ان عاجلا او اجلا!!! وان اللي انا فيه ده ماهو الا رفع درجات بإذن الله”.

وأضاف: “طبعا انا لا اعلق علي احكام القضاء ومش هاطلع اعمل دوشه ولا اتكلم عشان انا سايب حقي علي ربنا العادل الحق. اللي بقولهولكوا دلوقتي هو نفسه اللي بقوله من اول يوم في القضيه وهافضل أقوله لآخر نفس في عمري.. وبأشهد الله علي كلامي ده بل وأقسم بالله العلي العظيم “اني ماتجوزتهاش ولا رسمي ولا عرفي ولا شفهي ولا ثانيه وان شاالله يكون معاها ١٠٠ حكم و١٠٠ شهاده ميلاد برضه مش ولادي”.

وختم بأية من القرآن الكريم: “بسم الله الرحمن الرحيم، ولا تحسبن الله غافلاً عما يعمل الظالمون انما يؤخرهم ليومٍ تشخص فيه الأبصار”.

برضه مش ولادي... وأضاف الكثير

قد يعجبك أيضا
اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبولقراءة المزيد